Alla inlägg den 11 november 2015

Av Andrea - 11 november 2015 10:38

Vicky rekommenderade en podd förut som jag nu vill tipsa er om, ifall ni inte redan lyssnar på den. Måndagspepp med Hanna och Ellinor heter den. De pratar om lite allt möjligt. Ni som är runt deras ålder (20 år) kanske känner igen er eller inspireras av dem! Just nu pågår säsong 2 så passa på att börja lyssna nu!

Länk: http://ilikeradio.se/podcasts/mandagspepp/

 

Annars då?

Jag försöker leta efter en bra plattång. Helst en rejäl plattång som ger bra resultat för tjockt och frissigt hår. "Win win" om det går att locka med samma tång också!

Jag undrar om jag ska önska mig en i julklapp, eftersom jag inte önskar mig något i år... eller om jag ska köpa en själv eftersom att de är rätt så dyra.

Jag har i princip redan fått mina julklappar när vi var i London, hehe.

Iallafall, jag har tittat mycket på märket Ghd, det verkar vara märket alla tipsar om just nu. Gold Max Styler funderar jag mest på.

Helst skulle jag vilja se en video med någon som har exakt samma hårkvalité som jag. Då skulle jag verkligen veta att den fungerar :P

Aja, får fortsätta leta tills jag har sparat ihop till en! 

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards