Alla inlägg den 3 november 2015

Av Andrea - 3 november 2015 16:51

Det här blir nog det sista inlägget om London. Nu börjar vardagen igen!

Jag drack den godaste drinken jag druckit på länge en av kvällarna. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter, men det var rom och mosade hallon i. Att det var hallon är jag 100% säker på.


Liten tavla i hissen på hotellet.
Hejdå Hamyard hotel, vi ses nog aldrig igen!
(Om jag inte vinner på lotto...)

Sedan var det dags att åka till Heathrow. Där var det redan julpynt överallt och jag har bestämt mig för att vara upprymd inför julen i år. Spelar min julmusik redan nu faktiskt.

Haha såg inte att han i mitten gjorde V tecken till kameran förens nu.

Och UH flashback till 2011...

Flygplansmat. En mini macka och en mini bulle.

Här är de 7 sakerna jag fick med mig hem:
-Svarta jeans
-Skor
-Gympaskor
-Boken Beauty Queens av Libba Bray
-Läppbalsam
-Pyjamas från VS
-Svarta strumpbyxor från Primark

Nu har jag iallafall tre nya saker att lägga in i garderoben som i princip ekar här hemma.
Nästa gång jag åker till London ska jag ha sparat ihop massor och åka med en tom väska. Japp!

Av Andrea - 3 november 2015 13:54

Fick inte nog av att gå på upptäcksfärd i alla enorma affärer. Det enda jag ångrar är att jag inte hade mer pengar. Ska börja spara redan nu till nästa resa tycker jag.

Foyles, största bokhandeln jag någonsin sett. Den hade 5-6 våningar!


Victoria's Secret, så mycket större än vad jag förväntat mig. Stockholm har ingenting i jämförelse.

Taylor Swift's dräkt fanns på övervåningen. Där fanns det för övrigt ett par fåtöljer där alla män satt och väntade. HAHA.

På tal om kändisar. Vi såg skådisen från 10 things I hate about you promenera på gatan strax utanför vårat hotell första dagen också. 

Någon gång var vi inne i en Disney affär också. Där var det smått kaotiskt med folk. 

...Men inte lika kaotiskt som M&M's world!
Där var det folkhav.

Vi fick med oss två egenplockade påsar hem. Ångrar att jag bara tog tråkiga färger... Fotade inte ens. Valde nämligen vita, krämfärgade, silver och svarta..? Lät ju fint tyckte jag tills Matilda sa att det såg ut som fågelbajs. Haha nää.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards