Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Andrea - 26 augusti 2013 13:53

Jahopp som rubriken löd... Lite trist att börja igen men ännu hemskare att det snart är slut!
Liksom sen då..? Vad händer då..?
Jag tänker att det alltid ska slå ner som en blixt i huvudet, JA det är det här jag vill göra! Och så jobbar jag med det och lever si och bor så och är lycklig i alla mina dagar. Japp ungefär så x)

Idag hade vi bara lite snack om IV och muppade scheman på bildlektionen. Sen svenska och schebabb till lunch. Vi har fått en bok som vi ska läsa "Mig äger ingen" (tror den hette så) och mina åsikter om den är blandade. Vi ska antagligen se kommande filmen också... Svensk film... Om en alkoholiserad pappa... Spelas av... Michael Persbrandt såklaaart! (Jag kommer få panik för jag har en mindre fobi för honom sen några år tillbaka... (Där var han alkis också kan jag lägga till...))

Okej nu ska jag ta en tupplur! Så kraam!
(Konstigt ord. Tupplur... Tupp... Lur... Tupplur...)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards