Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Andrea - 13 augusti 2013 22:44

So wake me up when it's all over
When I'm wiser and I'm older
All this time I was finding myself
And I didn't know I was lost...


**THE BEAT**

Japp jag kom hem från Zakynthos idag med Elin, Kajsa och Sara :D En super kul vecka som jag inte ångrar att vi gjorde tillsammans!<3 (ett hjärta är hit satt men mobilen vill ibland inte tillåta det av nån anledning så... Aa)

Maten där nere var super duphär god, kommer få desperata cravings efter den! Fotade inte min favorit chicken souvlaki "kebab" tyvärr, men huuu vad den var mumsig. Hade matkoma hela kvällen x)) hahaha...

Restaurang bilden är från Google men den och en annan som hette Papillon var våra favoriter! MalagaHAballa vad gott det var<333 (tre hjärtan, och om de syns, ignorera parenteserna...)

Och två bilder från två olika kvällar i den hysteriska ungdomsstaden och där vi skulle bott först, Laganas :P crazy crazy

Och så vår lilla club Mushroom! Så liten och söt xD Första kvällen träffade vi ett par roliga britter som vi hängde med x) Oh but Jesus!
Det var även ett neonpartaj där en kväll. Så då blev man målad med självlysande färg i ansikte och på kropp! Så häftigt! Fick ett självlysande armband oxå :) Och senare köpte jag ett neon nagellack som jag måste testa! Wiheey!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards