Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Andrea - 15 augusti 2013 15:39

Hejsan svejsan.
Idag sitter jag hemma med sällskap av en gammal vän som brukar hälsa på när jag börjar bli krasslig. Min vän Astma känner alltid på sig när jag mår dåligt så igårkväll kom hen över på ett spontant besök som vanligt. Skulle vara bättre om hen någonsin skulle kunna säga till i förväg... Antar att jag är van men jag gillar inte överraskningar.
Vi var vakna runt 4 i natt för hen låter mig sällan sova när hen är på besök, hen har så mycket att visa mig. Hen får mig nästan att blöda ur lungorna, och det är det inte många som kan! Sedan kom mamma in med honungsvatten och det hjälpte oss till viss del att somna om igen tillslut.
Vid kl 12 på dagen skulle jag egentligen ha fikat hos farmor och farfar men Astma tyckte helst att jag skulle stanna hemma med hen istället. Kanske skulle vi ha bjudit över Feber också ifall jag inte hunnit säga nej. De kan vara lite väl krävande tyvärr, de här vännerna.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards