Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Andrea - 20 augusti 2013 14:33

Hjälp! juste du finns ju bloggisen x)
Tjaa, kan säga att det hänt väldigt mycket och jag måste sova ut nu för jag är sjuk. Börjar skolan i slutet av veckan liksom!
Okej söndagen (tror det var söndag) var en hektisk dag. Vi skulle vara i kallhälls kyrka vid 10 och jag kom knappt upp ur sängen med min rossliga hals xP Men vi var i god tid! Vi skulle dit för min kusins konfirmation :) Så stolt för att hon uppträde! Du sjunger så fint Julia!!
Sen blev det kalasande på mat och jag åt mig fullständigt proppmätt på köttbullar, potatisar, pastasallad med kycklingar, bröd, och rostbröd med oliv mos, äppelpaj, KLADDKAKA, kolapaj och bullar!

Och efter det blev det dags att fira bästaste Elins 18 årsdag (Grattulationer till dig fina! Nu är du en tant som oss andra ;) <3) med grillad kyckling, tzatsiki, potatisar, sallad och KLADDKAKA med bär!
Fattar ni matkoman jag hade den dagen! Haha xD Men det var så gott och jag älskar mat och hatar när man inte orkar äta mer! Mat mat mat!!

Oooooch dagen efter alltså igår, hade Matilda, Sigrid, Viktoria och jag planerat in ett Harry Potter maraton. Ca 19 h film tittande x) Vi började vid 9 på morgonen och egentligen skulle det ha slutat vid 5 nästa morgon men vi gav upp vid 1 för vi somnade x) Livnärde mig på chips, läsk, godis, bullar, saft, en liten burk med frukt och så dip den dagen...

Herre jösses. Jag ber till Matkoma Guden för de här dagarna alltså, snälla skona mig xD Jag ska inte äta något onyttigt mer nu! Och så får jag försöka börja träna i höst. (Och det är en helt annan Gud... Behövs svart magi för att jag ska ta mig i kragen.) Bläää och nu ska jag inte göra något annat än att ta det lugnt hemma med snytpapper. Inget mer stohejj innan skolan börjar. Är sjuk och slutkörd haha xD Tack för mig!

Men trevligt har jag haft det, jajjemän! Och så roligt, rena härliga minnen för livet! ^^ Kram på er och tack för ett fin fint sommarlov bästaste kompisar!<333

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards