Alla inlägg under mars 2013

Av Andrea - 7 mars 2013 11:31

Just nu är det idrott med min lilla gulliga klass. Dom spelar handboll och vi har elevlektioner, men jag orkar inte vara med. Allt jag hann och kunde äta imorse var en ynklig liten apelsin! Gaah vad min mage skriker, skulle göra vad som helst för lite mat just nu!
Skrivit svenska prov och det gick bajs. Åh låt lunchen vara good, kommer grina resten av dagen annars heh...

Av Andrea - 6 mars 2013 18:54

Mjä lite kaosig onsdag.
Matten var faktiskt okej fastän jag gjorde ett tal utan att fatta vad jag höll på med. Undrade om vinkelrät och rätvinklig var samma sak men vågade inte vara blond inför läraren... Förvirrade Linnea istället och hon frågade x)) Haha åh... Kul kul. Ond jag är.
På estetisk kommunikation lektionen lärde Gunnar oss att kolla på tjejtidningar med andra ögon. Gud vad vi skratta för allt blev så himla fånigt när man såg honom läsa rubrikerna från sitt kritiska perspektiv. Och hur medvetet sexistiska tidningar (bl.a. mode) är egentligen! Men haha jag kommer fortsätta läsa ändå x) alltid kul med en ny Veckorevyn i brevlådan!
Sedan behövde jag skynda hem, byta om och äta för att hinna med PT:ns tid... Men så hade mamma avbokat och nu är det nästa vecka istället.
Blöhöihaaa... Onödig stress när jag redan lider av för mycket ångest, yaay.

Aja nu måste jag plugga vidare med svenskan som jag har prov på imorgon!
Hej då<3

Av Andrea - 5 mars 2013 17:51

Haha skön dag! En enda lektion och det var svenska. Sedan gick jag över till jobbet (Tack Vicky som följde med som mentalt stöd haha^^) för att lämna lapp om löööööner weuu :D
Så åkte jag hem vid 12 och gjorde pannkakor! Mm så mycket bättre än skolmat. Och vindruvor x)
Sedan spelade jag sims, herre Gud nu har jag fastnat! Inte bra... Men det är ju så hysteriskt roligt!
Min ena simgubbes man dog av en elchock men två dagar senare vandrar han runt i stan levande men dom känner inte varandra...? Wtf...
Sedan dansar hon tryckare med sin sons bästevän huu xD borde kanske minska självbestämmande nivån? Hah nää x)
Goodbye and arrivederci!

Av Andrea - 5 mars 2013 08:38

Haha bara för att jag är barnslig xP
Godmorgon på er!
Just nu skriker min katt sig hes och jag försöker få tyst på han eftersom pappa sover @_@ dumma katt!
Jag slutar 11 idag weeoo men tänker gå till jobbet och lämna lite viktiga pappren så att jag har det gjort!
Sen äre plugg plugg plugg...
-Svenska grammatikprov på torsdag.
-Matte geometriprov på fredag.
Och jag har inte börjat med nåt! :D KABAM

Okej hejdå! x)

Av Andrea - 4 mars 2013 19:10

Aaaah jag ska till Grekland! :D grekisk mat här kommer jag!! Haha och härliga sol!
Första resan utan föräldrar! Okej jag har åkt på språkresa en gång utan men ni fattar grejen x)

Av Andrea - 4 mars 2013 15:47

Fear can turn to love
You'll learn to see, to find the man behind the monster
This repulsive carcass
Who seems a beast but secretly dreams of beauty
secretly, secretly

Hej måndag och läsare^^ Haft en bra skoldag? Min började direkt med redovisning om Cannabis och lektion on sex&samlevnad. Haha men dagen har rullat på bra, och som alltid så känns det inte som det har varit lov när man kommer tillbaka. Allt är som vanligt^^ Och Gud vad flummiga vi är... Haha men bra det x)
Nu blire bara läxor och plugg framöver men på fredag ska vi fira Josefin :) Blir äta ute på ett thaiställe! Mums blir riktigt sugen nu! Och som på alla kalas blire FIKA, iiih! Hahaha
Kram x)

Av Andrea - 3 mars 2013 20:12

Hej lite fanarts jag gjort idag :P har sett 3 bra filmer på två dagar! Eller aa den sista var en musical inspelning men ändå :D super braa känner mig tom nu, sådär man kan känna efter en riktigt bra bok! Såg filmen förut för länge sedan men tyckte den var läskig och fattade inte så mycket. Men nu! Asså wooow o_o Musikalen var riktigt riktigt bra, får typ tårar i ögonen! Åh vad jag vill gå på och titta på sånt. Så langar mamma denna:
"Jamen vi kanske kan ta en tripp på vinterlovet till New York och gå på Broadway..?"
Aaah gärna!
Haha jag SKA till New York någon gång i livet iallafall x) man måste ju se om NY lever upp till alla förväntningar ;)


Ritade som sagt, känns som evigheter sedan. Har slut på idéer men nu ville jag rita karaktärerna från filmerna :P fast på mitt sätt x)
Hare bra!

Av Andrea - 2 mars 2013 14:14

Hej allihopa :) Näst sista dagen på lovet? Japp, njut!
Igår fick jag en tidning med 105 recept på KLADDKAKA av pappa, lol. Och så såg jag filmen "The Brothers Grimm" :D bra fast dåliga effekter, men den e rätt gammal x) men älskar sånna så den blir en ny favvo för mig^^

Idag har jag varit och tränat för första gången på nästan 2 veckor och OJ vad det var jobbigt Dx Man måste verkligen träna regelbundet annars tappar man allt och får börja om :( usch!
Haha aja nu spelar jag lite sims x) härlig värld, så hysterisk...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards