Alla inlägg under mars 2013

Av Andrea - 18 mars 2013 21:03

...
Aa hej ^^ Happy Monday!
Idag började vi skoldagen med prov i sex&samlevnad. Japp. Haha usch kände att jag inte kunde något! Vad var prostatans funktion och vad heter (hahaha vicky) stånd på tjejer?? Okej borde inte skriva det här men det var så kul xD
Engelskan var.. Aa... Grammatik.
I ought to taught.
Ought to taught.
Åt tu Tåååt!!
Resten av dagen segade på i snigelfart så jag åkte ner till Coop med VickIS x) för att köpa...? Gissa vad! Aaah! Goodis! Haha.

Nu har jag suttit och youtubat som jag brukar göra i min ensamhet x) och här är några (vissa gamla) favoriter:

Av Andrea - 17 mars 2013 20:23

Japp japp helgen över :( men har faktiskt gjort det jag syftat på och haft lite kul :P ja det blev sims och youtube dåra! Hittade denna killen och tyckte han var kul x)

Av Andrea - 17 mars 2013 07:40

Godmorgon! ^^ Idag ska det bli en bra dag då jag får många viktiga saker gjorda. Det är planen en så länge! Måste genomföras, för om jag minns rätt så har jag både prov och läxa till imorgon och ja... Har jag börjat? Nä. Fy!
Så kl 8 borde jag kliva upp om jag kan och borsta tänderna så att jag piggnar till. Goodbajs!

Av Andrea - 16 mars 2013 22:57

Aah vilken seg lördag +_+ vaknade jätte tidigt efter en lång natt med en skrikande Chai. Ibland... *Gnnh*... Aja hrm! hoppas han lär sig att knipa någongång, kattrackarn.
Men så steg jag inte upp förens kl ett typ. Har pluggat matte lite halft och sovit i boken så jag fattar noll! Usch!

Nu har jag tillbringat den lilla kvällstiden jag fick med att kolla på en hysterisk video på FB om en kille som fick "Greatest freak out ever" känner mig som han nästan xD vet inte vad jag ska ta mig till! Frustration x)

Och mer hysteri nedanför! Hahaha<3
Natt på er

Av Andrea - 16 mars 2013 11:08

Hej hej förlåt för dåligt bloggande! Alla mår bra?! Okej okej! X) Nu så!

Onsdag: Blev jag sjuk eller nåt. Fick jätte ont i magen och hade inte lust att gå till skolan då. Visste inte hur jag skulle meddela det för magsjuk passade inte! Så det blev "magstörning". Helt fel! Pinsamt hahaha.

Torsdag: Lång dag men kul. Särskilt en lek vi gjorde på idrotten, kaoz!
Vi var två lag på olika planhalvor. En person från det ena laget skulle säga "piiiiiiip" och springa över till andra sidan för att kulla så många motståndare som möjligt innan luften tog slut. När man slutade låta behövde man vara på sin planhalva igen. Och Gud vad vi skratta! Såg så hysteriskt ut... Det blev ju några tacklingar ibland också. Herre x)

Fredag: Världens konstigaste dag. Åkte buss fram och tillbaka 24/7.
Meeen kvällen var kul! Tillbringades hemma hos Linnea! Nu är hon 18 år grattis grattis! ^^
Mina molekyler och jag hade fixat största paketet någonsin x) Roliga blickar vi fick när vi kom bärandes på det på vägen från busshållsplatsen. Det innehöll största Merci chokladasken, en svartvinbärsflaska och en honungsmelon. Normala som få.

Linnea som ser lite läskig ut tack vare blixten x)
Och skräckfilmen vi såg o_o lite lika i blicken va?? Hjälp.

Av Andrea - 12 mars 2013 17:17

Lol usch jag har tråkigt!

Av Andrea - 11 mars 2013 20:54

Tjena!
Idag är det måndag igen och jag hade min längsta skoldag med huvudet fullt av tankar. Tur att lektionerna är roliga tillsammans med mina flummiga vänner! NO är hysteriskt just nu, höll på att börja gråta förra lektionen haha. Jag brukar inte vara känslig på det sättet men... när läraren börjar prata om att det kan spricka och att man då skär där nere kors och tvärs, barn i tarm för ägget åkt ut från livmodern när det befruktats och haaaa D: jag började slita mitt hår! Vad snackar hon om?! Haha usch och så fick vi se resten av mödomsfilmen hahaha och kommentarer och Gud orkar inte skriva mer...
När jag kom hem var jag så trött i huvudet att jag läste någon barnbok från biblioteket, haha så himla konstiga! Kul vare, fick mig några skratt där med x) Sen hade mamma köpt jordgubbar! Så gott! Satt perfekt x)
Spelade på nya favorit appen också, super sött! Japaner kan sådant x) men gaah vad segt det är! Vill kunna köpa allt^^ Haha och nu blire top model Sverige!
(Borde jag inte plugga istället???)

Av Andrea - 10 mars 2013 19:16

...
Fråga inte om rubriken :P

Idag hade jag viktigt möte om vår lite struliga resa. God chokladfika och gos med Fletcher och jag mådde bättre^^ Hade jätte ont i magen innan och kände mig stressad, det är så mycket i huvudet.
Nu är allt fixat och det blev ett nytt hotell på samma ö. Men det känns bra! Har alltid velat åka till Grekland. Längtar så efter sol och värme! Känns bättre också för att jag ska till regniga Gotland någon vecka innan Greklandsresan. Mohaha nu drar jag till solen kan jag reta mamma och pappa med då x)

Just nu tittar vi på snack om melodifestivalen. Åh vad fint uppträdandet med barnkörerna och Loreen var igår! Det glömde jag att skriva om. Fick gåshud >.<

Matildas kommentar dock:
"Men när man är blind... Hur ser man då?"

Haha orkar inte.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards