Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Andrea - 7 mars 2013 16:32

1,2,3...
Eftermiddagen rullade på bättre efter lite mat i magen x)
Vi hade sex&samlevnads lektion och behövde se en konstig film. "Som en gardin... Eller... Plastfolie..." Lol.
Sedan på bildlektionen slapp vi hålla på med våra huvuden! Haha låter knäppt oxå. Mia ville se samgymnasiets entreprenörer i Jakobsberg centrum och cirkus cirkör, så vi fick åka ner dit om vi ville och få närvaro, det ni! Kan även meddela om att den duktiga lindansaren är vår kära vän!
Eftersom vi fick gå sen passade jag, Vicky och Matilda på att titta på present till Josse som har sin middag imorgon :) Weu go thai thai thai! X)

Av Andrea - 7 mars 2013 11:31

Just nu är det idrott med min lilla gulliga klass. Dom spelar handboll och vi har elevlektioner, men jag orkar inte vara med. Allt jag hann och kunde äta imorse var en ynklig liten apelsin! Gaah vad min mage skriker, skulle göra vad som helst för lite mat just nu!
Skrivit svenska prov och det gick bajs. Åh låt lunchen vara good, kommer grina resten av dagen annars heh...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards