Alla inlägg under mars 2013

Av Andrea - 26 mars 2013 18:22

Sådana här gör mig så äcklad. Vadå hejdå MAT...? Borde stå snacks eller fast food istället.
Svält er inte! Det är dumt. Jätte dumt.

Av Andrea - 26 mars 2013 15:09

Halloj, jag kommer hem från en bra skoldag! innehöll bl.a spagetti med köfäschååsch (haha). Sedan gick utvecklingsamtalet snabbt, på 10 min typ, brukar ta en halvtimme med pappa med. Höhö. Så fick jag åka bil hem^^ lite lycka i vardagen vet ni!
Så kom vi hem och pappa hittade ett brev till mig från brevlådan. I den fanns papper på min första lön! Ahaha jag e med nu! En tusing iaf x)
Lite trist att behöva betala skatt när man bor hemma med mam&pap men aja x) hoppas skolor får dom och inte rondellerna.

Av Andrea - 26 mars 2013 09:23

Första skoldagen för mig på några dar! Det blir även utvecklingsamtal. Lite nervös!
Sen så känns det varmt! Usch och jag som tog vinterjackan, har missat hela "åh-nu-är-det-vår-ute" :( aja njuter av solen på busshållsplatsen just nu x)
Ha det bra!

Mitt hår idag, jätte lockigt :D (konstigt ljus!). Gillar lockarna men hatar luggen som bara lägger sig på ena sidan och är ohanterlig!

Av Andrea - 23 mars 2013 16:12

God eftermiddag.
När man är frisk vill man ha allt. Och när man är sjuk så är frisk det enda man vill.
Jag är så trött på denna berg&dalbana upp&ner feber som inte vill ge sig! Och jag är jätte ledsen för att musklerna (ja riktigt coola kycklingfiléer, jag har aldrig i mitt liv haft en endaste liten muskel innan) tvinat bort av allt sängliggande och bortsprugna hunger.
Så jag får klaga! Mm.
Och så har jag lite svårt att förstå mig på mina föräldrar ibland... Men jag antar att det är likadant som när någon annan ska försöka förstå sig på mig. Haha.
Näjmän nu ska jag återgå till att njuta av mitt bad, för det får äckliga sjukdomens kladdiga fingrar att försvinna för en liten stund!
Adjö!

Av Andrea - 22 mars 2013 12:30

Hallå på er :)
Min feber håller på att gå ner som tur är, imorgon kanske jag kan vakna utan feber till och med! Yay :D
Händer inte så mycket annars så jag skriver för utråkningskull (därför jag startade blogg). Men då och då får jag lite roliga mess på kik och lite fruktsallad x)
Asså haha! Rolig du! Får ju astma sluta!

Av Andrea - 21 mars 2013 14:43

Börjar må lite bättre, febern har iallafall gått ner till 38 någonting!
Och plötsligt fick jag ett löjligt sug efter McDonalds... Ja?! Kanske för att jag inte ätit något annat en vindruvor och vatten på 2 dagar x(
Japp har inte så mycket mer att skriva om :P
Kram
(Haha ja jag fotade tempen, mamma behövde bildbevis för att jag skulle få ta Alvedon -.-)

Av Andrea - 20 mars 2013 08:48

Några filmer/cartoons i anime version! X) Speciellt! men jag hade velat se Hitta Nemo och Wall-E, ser kul ut hehe. Tom och Jerry är den andra den ser lite.. Aa för dom som gillar manga vet x)
För övrigt är jag hemma från skolan idag med feber. Hade därför en konstig mardröm inatt, där jag och något gäng var på en bondgård med galna djur. Hönsen var as stora och runda bollar och djuren (fåren mest) blev galna och smet över hagarna och stängslet om man kom nära eller stog still. Dom stångades och åt upp en. Tur att jag kunde "parkour" och hoppade över de höga staketen hela tiden... För då stog de stilla och hängde inte med... Asså? Det är efter sådana drömmar man vaknar med en sådan där konstig känsla i kroppen x) kan bero på febern också! Annars brukar jag drömma så tråkigt (stå i kö till kassan) eller helt annorlunda (sitter på café med ett homosexuellt killpar som börjar tjafsa om vem som gör mackor bäst)... Inte om "monster" som jagar en som nu.
Finns en rolig video på youtube om drömmar och sömn x) kan lägga upp den sedan om jag kan!
Ha en bra dag!

Av Andrea - 19 mars 2013 21:54

Ritade lite och här kan jag lägga upp några failade! (Näst längst ner)
Haha tog fel bläckpenna..
Nu sitter jag och kollar på Top Model Sverige och nejar för att Pamela åkte ut :( Och Gud vad hon är vacker! Gah orkar inte! Vissa alltså. Men jag hejade på Malin (som åkte förra veckan) för hennes sköna personlighet. -"Jag kan inte sjunga och jag får leva med det... Men jag kan NYNNA!" Haha så söt.
Men nu ska jag gå och knyta mig x)
God natt fina^^ Dröm sött, inte blött!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards