Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Andrea - 10 mars 2013 19:16

...
Fråga inte om rubriken :P

Idag hade jag viktigt möte om vår lite struliga resa. God chokladfika och gos med Fletcher och jag mådde bättre^^ Hade jätte ont i magen innan och kände mig stressad, det är så mycket i huvudet.
Nu är allt fixat och det blev ett nytt hotell på samma ö. Men det känns bra! Har alltid velat åka till Grekland. Längtar så efter sol och värme! Känns bättre också för att jag ska till regniga Gotland någon vecka innan Greklandsresan. Mohaha nu drar jag till solen kan jag reta mamma och pappa med då x)

Just nu tittar vi på snack om melodifestivalen. Åh vad fint uppträdandet med barnkörerna och Loreen var igår! Det glömde jag att skriva om. Fick gåshud >.<

Matildas kommentar dock:
"Men när man är blind... Hur ser man då?"

Haha orkar inte.

Av Andrea - 10 mars 2013 19:12

...
Fråga inte om rubriken :P

Idag hade jag viktigt möte om vår lite struliga resa. God chokladfika och gos med Fletcher och jag mådde bättre^^ Hade jätte ont i magen innan och kände mig stressad, det är så mycket i huvudet.
Nu är allt fixat och det blev ett nytt hotell på samma ö. Men det känns bra! Har alltid velat åka till Grekland. Längtar så efter sol och värme! Känns bättre också för att jag ska till regniga Gotland någon vecka innan Greklandsresan. Mohaha nu drar jag till solen kan jag reta mamma och pappa med då x)

Just nu tittar vi på snack om melodifestivalen. Åh vad fint uppträdandet med barnkörerna och Loreen var igår! Det glömde jag att skriva om. Fick gåshud >.<

Matildas kommentar dock:
"Men när man är blind... Hur ser man då?"

Haha orkar inte.

Av Andrea - 10 mars 2013 19:12

...
Fråga inte om rubriken :P

Idag hade jag viktigt möte om vår lite struliga resa. God chokladfika och gos med Fletcher och jag mådde bättre^^ Hade jätte ont i magen innan och kände mig stressad, det är så mycket i huvudet.
Nu är allt fixat och det blev ett nytt hotell på samma ö. Men det känns bra! Har alltid velat åka till Grekland. Längtar så efter sol och värme! Känns bättre också för att jag ska till regniga Gotland någon vecka innan Greklandsresan. Mohaha nu drar jag till solen kan jag reta mamma och pappa med då x)

Just nu tittar vi på snack om melodifestivalen. Åh vad fint uppträdandet med barnkörerna och Loreen var igår! Det glömde jag att skriva om. Fick gåshud >.<

Matildas kommentar dock:
"Men när man är blind... Hur ser man då?"

Haha orkar inte.

Av Andrea - 10 mars 2013 19:11

...
Fråga inte om rubriken :P

Idag hade jag viktigt möte om vår lite struliga resa. God chokladfika och gos med Fletcher och jag mådde bättre^^ Hade jätte ont i magen innan och kände mig stressad, det är så mycket i huvudet.
Nu är allt fixat och det blev ett nytt hotell på samma ö. Men det känns bra! Har alltid velat åka till Grekland. Längtar så efter sol och värme! Känns bättre också för att jag ska till regniga Gotland någon vecka innan Greklandsresan. Mohaha nu drar jag till solen kan jag reta mamma och pappa med då x)

Just nu tittar vi på snack om melodifestivalen. Åh vad fint uppträdandet med barnkörerna och Loreen var igår! Det glömde jag att skriva om. Fick gåshud >.<

Matildas kommentar dock:
"Men när man är blind... Hur ser man då?"

Haha orkar inte.

Av Andrea - 10 mars 2013 19:10

...
Fråga inte om rubriken :P

Idag hade jag viktigt möte om vår lite struliga resa. God chokladfika och gos med Fletcher och jag mådde bättre^^ Hade jätte ont i magen innan och kände mig stressad, det är så mycket i huvudet.
Nu är allt fixat och det blev ett nytt hotell på samma ö. Men det känns bra! Har alltid velat åka till Grekland. Längtar så efter sol och värme! Känns bättre också för att jag ska till regniga Gotland någon vecka innan Greklandsresan. Mohaha nu drar jag till solen kan jag reta mamma och pappa med då x)

Just nu tittar vi på snack om melodifestivalen. Åh vad fint uppträdandet med barnkörerna och Loreen var igår! Det glömde jag att skriva om. Fick gåshud >.<

Matildas kommentar dock:
"Men när man är blind... Hur ser man då?"

Haha orkar inte.

Av Andrea - 10 mars 2013 10:20

Like no one ever was
To catch them is my real test
To train 'myself' is my cause...
Copicmarkers!

Haha hej, ja som sagt på instagram... Älskar mina pennor, dom är så fina. Dock har jag bara hud färg typ x( måste samla pengar till flera! Kanske kan önska mig som 18 års present av mamma och pappa? Det där stora packet på 140 pennor x) Kostar över 1000 kr... O_o

Lägger upp den senaste teckningen med lika olika ljussättningar.. Heh jag har fotat olika dagar och tider för jag e seeeeg. Fattar inte varför jag har så svårt för mina hobbies just nu! Har tillexempel inte läst en bok på typ 2 år tror jag, känns som det iaf. Läste på engelska förut också men det går absolut inte att ta sig igenom nu. Usch!
Kram hehe

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards