Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Andrea - 2 januari 2016 10:30

The rest of the world was black and white

But we were in screaming color
And I remember thinking...


Jag har inte duschat sedan förra året...

Haha jag vet, torrt nyårs skämt. Ser iallafall fram emot en lång ordentlig dusch! 


Nu är mamma och Tildis hemma! De kom hem igår kväll. Det första mamma sa var; nu ska vi bli nyttiga och "lära oss att andas". Haha x) Men just idag ska vi se videos från deras resa och äta godis. Hehe.

Och alltså hahaha, Chai är verkligen knäpp i huvudet. Punkt.

Han har varit kelsjuk, ängslig och ensam hela veckan... Men nu när mamma och lillasyster äntligen är tillbaka får han total damp. Han spinner och biter dem på samma gång. Han anfaller endast dem..flera gånger...

Till exempel; nyss låg han och sov men sedan vaknade han när mamma satte sig i soffan. Från ingenstans bestämde han sig för att bita henne i ryggen? Sedan blir han aggressiv när vi tar bort honom.

Vad är det för fel på den där katten? En återkommande fråga.

 

Om han hade varit en hund hade han ju varit farlig. Antar att han är arg och undrar hur de kunde lämna honom. Hahah jag blir galen på honom. Ska aldrig ha husdjur någonsin igen. Hej!


Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards