Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Andrea - 1 januari 2016 13:29

Gott nytt år alla och god fortsättning!


Slutet av 2015 och början av 2016 blev helt klart den roligaste utekvällen på länge. Dock lite antiklimax för att vara nyår eftersom vi missade raketerna. Det blev inget stort KABAM efter nedräkningen liksom. Men då har vi testat det! Nästa år kanske blir utomlands, vem vet ;) 
Annars var det en rätt händelserik kväll. Tänker skriva upp punkter som jag antagligen inte kommer fatta i framtiden om jag läser detta igen. 

-Peter med knuten

-Jag fick inte tag på ett glas champagne vid 12 slaget :(

-Göteborgaren

-Malmö som skulle ta sig en rök (oklart?)

-Plus en skön, surrealistisk hemresa i en taxi med dånande musik och två andra random snubbar.

Så värt pengarna även fast jag behövde ta nattbussen också några få stationer till för att komma hem till dörren. Men är glad för jag har inte gjort av med så mycket pengar som jag trodde när jag kollade kontot idag.

Ännu ett internskämt, haha sorry!

Snapchats från när jag längtade efter guacamolen jag förberett innan. Haha. Det var så gott med salt efter allt sött och syrligt under kvällen.

Idag mår jag sådär. Är bakis. Brukar inte må illa men nu är det känsligt.

Vaknade någon gång av att Chai hade utbrott på min dörr. Han får inte komma in längre pågrund av mina allergier. Han har varit as jobbig nu när två medlemmar i familjen saknas. Han sover hos lillasyster annars. Det hjälpte inte att pappa jobbade inatt heller. Kattskrället hade panik och krafsa och skrek i säkert en timme oavbrutet, men jag kunde inte röra mig, plus att jag hade frossa. Blev svinkallt från ingenstans. Kanske dog elementet? Väldigt oklart. 

Just nu är det knäpptyst här hemma. Dock tänker jag bryta tystnaden med Taylor Swifts nya musikvideo!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards