Alla inlägg under juli 2016

Av Andrea - 3 juli 2016 15:46

Borde vi skämmas? Dör åt detta!

Om ni såg bilder från våran midsommar i Sandhamn så la jag upp bilder på rosevinet vi hade glömt korkskruv till. Vi gjorde exakt detta brott!

Känns ju bra när någon bestämt sig för att göra en lista på internet om "unforgivable crimes against vine" och man känner igen sig på nr 1!
Haha.

Av Andrea - 2 juli 2016 22:50

Idag firade vi mormors 75årsdag med en massa mat!
Jag och lillasyster gjorde tårtan och kusinen kakor. Åt mig proppmätt som vanligt!

Vi fick träffa mormors syster och man. Vi har inte träffat dom på väldigt länge, tror jag var 7 år sist. Det var kul iallafall för dom var roliga. 

Morfar var lite rolig också, han ställde sig upp och höll tal till mormor. (Eller sig själv?)

Hans tal: "Tack för den jätte goda maten och allt jobb du lagt ner. Jag har burit upp bordet!" osv om hur tungt det var och hur han släpat det och sedan "Nu hade jag inget mer att säga." Alltså haha orkar inte. 

Vi hade trevligt iallafall och sedan ville alla skynda hem och se fotboll. 


Nu sitter jag och familjen framför tven där The Purge går! Hej så länge!


Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards