Alla inlägg den 14 juli 2016

Av Andrea - 14 juli 2016 11:51

Hej!
Idag är det min födelsedag, yeey! Det känns inte konstigt men det låter konstigt att säga siffran högt. 21. Jag är tjugoett år. Hm. 20 lät bättre på något sätt.

Väcktes eller nä, man sover ju aldrig på riktigt, när familjen sjöng "Ja må hon leva". Vi firade mig egentligen i söndags men jag fick det här i present idag. En ljushållare med ett motto som påminde om min insikt. Haha det var ett internt snack jag hade med mamma förut.

Haha söt och jag blir skuldfri! Fick ju en dator förra året som jag inte hunnit betala tillbaka allt på. Men nu fick jag andra halvan i present också. Haha.

Sedan tog jag en dusch och tvättade håret för första gången efter permanenten... Medan gjorde Tildis pannkakor åt oss som vi åt ute medan solen fortfarande lös. Det var mysigt.
Mitt hår torkade och såhär blev det-

Det finns en liten våg till vänster där uppe men det gör inget. Jag är nöjd nu och det ser ändå ganska naturligt ut när det inte är helt perfekt haha.

Ha det bra!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards