Alla inlägg den 18 juli 2016

Av Andrea - 18 juli 2016 20:38

Hej!
Igår kom jag hem från en mini resa till Göteborg. Det var kul att komma iväg och se något nytt. Tyvärr tog jag inga roliga bilder direkt hehe...

Juste jag såg Häxan surtant på sushistället vi var på haha.

Spöregn och moln
ser jag på en himmel,
en himmel som är grå

Sista dagen var vädret opålitligt men vi hann ha en slags picknick i solen en liten stund iallafall innan det spöregnade. Vi testade varsin Kombucha och jag blev så besviken. Valde en med smak av ingefära. Fy haha. Sedan kom störtskuren och vi flydde in på första bästa... Biograf! Haha, det blev en spontanbio. Vi valde Tarzan och kunde knappt hålla oss för skratt. Den var så fånig.

Idag har jag packat upp och packat igen för imorgon ska jag och familjen upp mot Norrland till farmor och farfars landställe. Ännu en mini tripp!

Juste, jag och Matilda testade Pokémon Go idag också. Har inte lärt mig hur man gör riktigt än men får väl gå och jaga dem i Norrland imorgon.
Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards