Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Andrea - 14 juli 2015 22:58

20 år idag är jag!
Tidigt innan mamma åkte till jobbet imorse sjöng de för mig i mitt nya rum. Jag fick min efterlängtade dator. Jag ska få betala halva själv men jag är så glad, äntligen! I det andra paketet låg en liten bok med en illustrerad anka och citat. De tyckte att den påminde om mig.

Haha jag kan faktiskt se varför.
Gillar Matildas present också. Gratis massage och städning!

Resten av morgonen och fram till 3 tiden fortsatte vi att stöka och böka med våra rum. Vi har byggt upp en hylla med lådor och jag satte igång min nya fina dator.

Kl 4 åkte vi in till stan. Jag klippte håret och fick det fönat rakt. Äntligen till det med. Nästa gång blir det nog platt-permanent igen.

Efter det åt vi... sushi! Förvånande? Nä. Alltså sushi och pasta med Arribiata såsen är de enda maträtterna bloggen får se.

Mitt hår förstördes i ösregnet på hemvägen. Jag ska definitivt göra en platt-permanent nästa gång. Måste börja spara ihop till det.
Hemma igen blev det tårta. Såklart. Sedan flyttade vi runt i våra rum igen. Vi höll på att ha sönder min dörr när vi pressade igenom det nya och förstora skrivbordet (buhu) som flyttades till Matildas rum istället. Hennes gamla garderob ville knappt gå igenom heller så trodde det skulle fastna. Men med familjens teamwork fungerade allt.
Känns som världens längsta dag, för att inte tala om födelsedag. Men jag är glad!

Kul fakta..! Haha så dålig.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards