Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Andrea - 13 juli 2015 21:41

Idag har jag bytt rum med min lillasyster. Vi har flyttat och städat hela dagen. Hon har målat om mitt gamla rum så nu luktar det färg på hela övervåningen. Jag vet inte om det är fel på mig (antagligen) men det luktar tårtbotten tycker jag...
Iallafall! Nu är mitt rum lila istället för orange och vi håller på att montera upp nya garderober och skrivbord till oss båda två. Allt ska bli vitt nu!

Jag vet inte vad det där är. Man hittar konstiga saker när man städar.

Hittade även det här i en av alla påbörjade men ofärdiga dagböcker. För exakt 10 år sedan (eller en dag för tidigt!) skrev jag det här. Lite läskigt att jag hittade det just nu.

Imorgon blir jag 20. Måste jämföra vad jag gjorde då och imorgon under samma dag.

Kändes trist men jag behövde kasta rosorna jag sparat på min gamla hylla i några år. De hade visst möglat haha. Den stora fina rosen är från studenten och var i bäst skick. Den andra är från avslutningen i 9:an. De två gula är från Greklandsresan och den lilla röda som inte syns är från Mallorcaresan, från James Bond. (Internskämt åt sido.)

När mamma kom hem senare åkte vi allihop till IKEA och köpte 2 skrivbord, lådor och en garderob.

Men just nu ska jag duscha, ÄNTLIGEN! Jag verkar ha fått någon form av kontaktallergi av allt damm. Har fått utslag och det kliar vansinnigt mycket överallt och på handflatorna. Så duscha ska bli så skönt!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards