Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Andrea - 6 juli 2015 22:33

Idag var vi i vilddjungeln. Fick spänningshuvudvärk av alla labyrinter. Men vi kan ha hittat det vi var ute efter. Nämligen skrivbord till mig och Matilda! Vi var på IKEA alltså.
Vi ska byta rum så att det känns lite nytt och annorlunda, eftersom vi inte ska flytta längre. Det är det vi ska pyssla med här hemma ett tag nu och framöver. Imorgon eller så tänker jag ge mig ut för att leta efter böcker. Jag vill läääsa!

Gjorde ett personlighetstest för jag har tråkigt och skrollat youtube och huvudvärken blir inte bättre av det.
Aja testet känns rätt exakt..? Vet inte om jag förstod all engelska dock.

Jag fick ett brev i brevlådan från Linnea som är på Gotland. Tog någon sekund för hjärnan att fatta när pappa kom in med "Ett brev till dig Andrea!" och viftade med ett litet vykort med Pippi på. Kändes som om jag backade flera år tillbaka i tiden och att det var en "kalas inbjudan". Så länge sedan man fick brev, riktiga brev! Nostalgi alltså haha!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards