Alla inlägg under juli 2014

Av Andrea - 20 juli 2014 16:46

Jag skrattade högt. Det blev hysteriskt hahaha:

Hrm

Av Andrea - 19 juli 2014 11:10



Känns fel att skratta men asså, denna stelhet...

Um Ja det blir konstiga inlägg idag för jag har inget att skriva om.

Av Andrea - 18 juli 2014 20:19

Skrattat ihjäl mig idag. Det ser så fult ut!

Min mage.

Igår var det läskigt, då såg jag en jättespindel på badrumsfönstret! Den var sjukt stor men jag vet inte om det syns på bilden.

  

Av Andrea - 17 juli 2014 16:13

Så söta!!

Igår var vi på middag hos faster och då fick vi god Mojito och grillade. Jag fick ett biokort och 3D glasögon x)

Av Andrea - 14 juli 2014 22:37

But I would bring you rings of gold,
I'd even sing you poetry!
And I would keep you from all harm
if you would stay beside me!

I have no use for rings of gold,
I care not for your poetry.
I only want your hand to hold...
I only want you near me!

To love and kiss, to sweetly hold!
For the dancing and the dreaming!
Through all life?s sorrows and delights,
I?ll keep your love inside me!



Ut ur mitt huvud herre jösses hela dagen har jag gått och sjungit på den här sången från HTTYD 2... Men den var fin!

Nu har jag blivit lite firad men det kändes jätte konstigt. För jag hänger inte alls med och så kändes det som jag fyllde år när jag hade studenten liksom. Hehe förvirrad. Men fick pengar yääh och en bok av mormor :) på onsdag ska vi hem till faster och fira mig, min kusin och henne själv med en grillkväll x)
Vi grillade idag och hann precis äta och gå in innan världens störtskur bröt ut. Tur :P

Nu blir jag ju tvungen att läsa den där boken. Snart sitter jag väl också och gråter och skriver OKEJ? OKEJ. överallt. Haha och tyckte snapchat var gulligt för det blev små presenter istället för rutor xP

Av Andrea - 14 juli 2014 10:05

Idag blir jag gammal. 19 år snart 20 wääh! Haha. Känner mig som ett litet barn och en gammal tant. Ingen ung vuxen direkt!

Vaknade kl 5 av att jag drömde en mardröm igen. Herre fjärde natten i rad!? Hade en fjäril i munnen som torkade ihop i mungipan och smulades som ett torrt löv när jag i panik försökte slita bort den... Äckliga drömmar! Behövde till och med gå upp och titta i spegeln och borsta tänderna... Sen somnade jag och kl sju vaknade jag halvt förvirrad av "JA MÅ HON LEVA..!" från familjen. Fick jeans, träningskläder (NU har du INGET att skylla på! NÄR ska DU börja TRÄNA? -mamma) och en "kom-ihåg bok" haha med blanka sidor! Den kan jag samla skisser och minnen i! Tacktack.

Det här oxå:

Nu ska huset städas och sen blire lite fika och såntdärnt med människor.

Av Andrea - 13 juli 2014 19:42

Såg Draktränaren 2 idag med lillasyster och vi tyckte den var bra! Var glad för det var den första tecknade filmen på länge som jag inte blivit överspoilad med innan. Åt även sushi i Kungshallen och såg en rosa fontän.

Mamma hade oxå en nyans av rosa på sig... Inte planerat och vi tänkte inte på det förens vi såg fontänen haha.

Vill ha en såndär liten bok med blanka sidor i som jag kan rita och samla "dagboks" grejer i. Måste köpa en sån när jag fått lite pengar.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards