Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Sista kaosveckans dag!

Av Andrea - 6 oktober 2013 19:22

Hej hej :) En hektisk söndag i min värld tycker jag.
Idag var jag skogsmulle och följde med familjen ut för att plocka svamp i skogen... :O

Färgen på min hand ser jätte creepy ut...
Vi hittade mycket svamp! Jag fotade lite inspiration till min bilderbok också :)

När vi kom hem bakade jag bagels. Eftersom det fortfarande är kaosveckan (sista dagen äntligeeen, huurraaa alltså haha.) så blev allt sådär. Bröden blev asa fula och skrynkliga pga att jag råkade jäsa dem på bakplåtspapper utan mjöl. Det resulterade i att brödbullarna inte ville lossna och jag slet aggressivt loss dem och slängde irriterat ner dem i kokvattnet (japp de ska kokas) som stänkte upp på mig och fick pappa att skrika åt mig. Dom hade jäst upp så fint innan och jag vet inte vad som hände men jag blev såå arg (besviken haha många parangteser). Jag trodde dom skulle bli kompakta och snustorra så jag fräste åt mamma när hon försökte hjälpa till och ge mig positiva kommentarer, heh förlåt mammi!

Men de blev faktiskt rätt goda! Åt två stycken till middag. Det blev en bagel med philadelphia ost, avokado och tomat & en med philadelphia, rökt lax, tomat och trattkantareller!
Vet inte vad som hände där heller xP Vad vuxen jag känner mig! Var är Andrea som bara äter mackor med smör? X) En ostskiva brukar vara min gräns höhö. Är barnslig, ursäkta mig.
Nu måste jag slappna av i soffan heedååå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 14 juli 2017 19:25

  Det var ju bara ett måste att inleda med detta på min födelsedag. För ja, idag blir jag 22! *kastar konfetti*   Hej föresten! Idag har det bara bakats och bakats. Det har luktat konditori i hela huset men när mamma skalade en gurka, då l...

Av Andrea - 23 juni 2017 18:59


Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er just nu! Idag var jag och familjen i Vaxholm och strosade, vi åt brunch och fikade vid vattnet. Det här måste vara typ första gången det var fint väder på midsommar, det var strålande sol! Annars har de...

Av Andrea - 12 juni 2017 08:18

Hallå på er! Jag har blivit så bortskämd i helgen. I fredags var det SKOLAVSLUTNING, äntligen är det över!! På morgonen samlades klassen hemma hos en klasskompis för en champagnefrukost. Det var mysigt och vi hade den bästa stunden på hela året me...

Av Andrea - 4 juni 2017 10:03

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Igår var jag och Vicky inne på restaurangernas dag. Det var sjukt mycket folk överallt och Stockholms maraton var ivägen när vi kom upp från tunnelbanan. Fick gå ner igen och upp i andra utgången. Väl inne på fe...

Av Andrea - 30 maj 2017 11:25

Hej igen, hoppas allt är bra!Med mig är det bättre, dock har jag lyssnat på X antal mordfall sedan i söndags så att jag blivit vettskrämd för allt och alla. Verkar ha blivit mitt nya intresse...Mordpodden (lyssnat på allt) och sedan några stycken av ...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards