Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Andrea - 1 oktober 2013 21:19

Hejsan. Idag var en hysterisk dag. Vi hade spex och vi var rooosaaa. Det kändes pinsamt på bussen då mina rosa tröjärmar stack fram, jag hade rosa naglar, en rosa ring, rosa snoddar runt handleden och mobilskalet var rosa. Sen var jag väldigt sminkad... Folk tittade lite på mig hohoho! Blev tillochmed rosa läppstift sen i skolan xD men kul var det! Men fotot blev jätte fult, ser ut som jag har afro (satte upp mitt flätlockiga hår) och skylten jag håller i skymmer typ hela mig och jag har inget ansiktsuttryck... Hahaha orkar inte. Tog ett mindre foto med Matilda och Vicky också och undrar om jag får hem det, hoppas jag kryssade i rätt ruta!

Dagens roligaste: Alla tjejer springer ut och in från toaletterna precis innan fotograferingen för att byta om, sminka sig och fixa håret. "Åååh fin tröja! vad rolig du är! vad fina ni är! åh rosaa!" typ så osv... Plötsligt stampar klackar i marken följt av ett högt "FY FAN!" i basröst och en hög smäll hörs från en toadörr som kastas igen. Jag blir typ livrädd och alla kollar bak där vår enda kille i klassen står i höga svarta klackstövlar, neonrosa strumpbyxor, svart skinkjol och skinnjacka med nitar och en blond peruk som hänger ner över ögonen.
Jag viker mig dubbel.

-Sen hade vi religionsprov som gick piss dåligt, kommer få F. Den här veckan är döpt till kaosveckan av en anledning.
-Sen hade vi gymnasiearbete och fick reda på att det blir "frilagd" vecka nästa vecka. Vi kommer få jobba med boken och måla kroki. Hjälp en naken cirkus tant ska komma på besök...
-Sen slutade alla. Men jag som har en lektion till tvingade Linnea att börja arbeta lite med sin bok för att hon skulle stanna kvar och hålla mig sällskap mohaha!
-Sen vare skrivkurs. Novell idéer någon?

Nu sitter jag och pluggar historia (pluggade* sitter i soffan och softar som en död fisk nu). Min rygg smärtar. Blöhöihaaa vill kasta grejerna i taket och tröstäta fett och salt.

HAhahaha Joseph Gordon-Levitt.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards