Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Andrea - 2 oktober 2013 14:18

Jupp, idag var klassen på "3" föreläsningar på Stockholms universitet. Fick uppgifter om att anteckna på en av dem men det var svååårt. Gick på en föreläsning om digitala spel och på en om hur det är på universitetet.
Det jag vet att jag vill, är att jag vill plugga utomlands och de nämnde att man kunde plugga sista året i ett annat land om man gick där eller nåt. Lät braa så det ska jag kolla upp!

Lekte vuxen haha, satt på föreläsningen med en kopp kaffe x)
Under den här föreläsningen blev vi filmade (kultur kanalen på tv i höst?) och antagligen kom vi med för vi satt nästan framme vid scenen och en av oss ställde en fråga. Måste se det!

Vi fick varsin goodiebag med 2 nudelsoppor och tuggummin + sånnahär pappren om universitet.
Bestämde mig för att testa soppan hemma som den fattiga student man är x)

Jaa... det smakade lite underligt... Och HAHA dör:

Hahaha min mage x'D Äckliga färdig mat!

Just nu sitter jag i soffan och har fortfarande vidrig nudelsoppa smak kvar i munnen, blää! Vill veta vad mamma har att säga om sådan färdig snabbmat höhö!

Heedååå x))

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards