Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Andrea - 6 oktober 2013 22:09

Hallå igen, sista inlägget x)

Kollade på vinterjackor och såklart är jag ute försent igeeen för nu kommer vårjackorna in -.- helknäppt system det där, orkar inte. Men hittade en med pappas hjälp och hoppas den blir braa.

Ååh fint hår! sa jag och mamma bara amen du har ju så!
NEIN! Inte alls, önskar att det skulle ligga såå rakt vågit volymigt. Skulle behöva föna och kamma med rundborste, platta och ha i mosser osv!
En gåta är: Hur orkar vissa tjejer hålla på med styling och shopping hela tiden??? :O haha vet någon vart man kan köpa lite ork någonstans, tipsa mig, latmasken! x)

Av Andrea - 6 oktober 2013 19:22

Hej hej :) En hektisk söndag i min värld tycker jag.
Idag var jag skogsmulle och följde med familjen ut för att plocka svamp i skogen... :O

Färgen på min hand ser jätte creepy ut...
Vi hittade mycket svamp! Jag fotade lite inspiration till min bilderbok också :)

När vi kom hem bakade jag bagels. Eftersom det fortfarande är kaosveckan (sista dagen äntligeeen, huurraaa alltså haha.) så blev allt sådär. Bröden blev asa fula och skrynkliga pga att jag råkade jäsa dem på bakplåtspapper utan mjöl. Det resulterade i att brödbullarna inte ville lossna och jag slet aggressivt loss dem och slängde irriterat ner dem i kokvattnet (japp de ska kokas) som stänkte upp på mig och fick pappa att skrika åt mig. Dom hade jäst upp så fint innan och jag vet inte vad som hände men jag blev såå arg (besviken haha många parangteser). Jag trodde dom skulle bli kompakta och snustorra så jag fräste åt mamma när hon försökte hjälpa till och ge mig positiva kommentarer, heh förlåt mammi!

Men de blev faktiskt rätt goda! Åt två stycken till middag. Det blev en bagel med philadelphia ost, avokado och tomat & en med philadelphia, rökt lax, tomat och trattkantareller!
Vet inte vad som hände där heller xP Vad vuxen jag känner mig! Var är Andrea som bara äter mackor med smör? X) En ostskiva brukar vara min gräns höhö. Är barnslig, ursäkta mig.
Nu måste jag slappna av i soffan heedååå!

Av Andrea - 6 oktober 2013 09:14

Lite bilder från fredag och lördag :P

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards