Alla inlägg under december 2016

Av Andrea - 3 december 2016 08:59

Godmorgon!

Musikalen igår var så bra, blev glatt överraskad och imponerad av Sverige haha. Sångarna och dansarna var så duktiga. Älskade kostymerna och miljön, föreställer 20-talet! Älskar sånt. Kan bara njuta av hur allt ser ut.

På plats i spänd förväntan.

Jag hade köpt en Marabou choklad som jag lyckades äta upp under showen. Fick lite ont i magen mot slutet. Och just det i början av allt... Bredvid mig satt en äldre gubbe som typ strök mig över handen vid ett tillfälle? Sedan sa han något på bred skånska och jag hoppas att det var ett ursäkta..?
Föreställningen var rolig iallafall och jag var helt inne i den. Bakom oss satt någon med ett sånt där roligt skratt med snarkningar. Blev att man skrattade med honom varje gång haha.

Hej så länge!

Av Andrea - 2 december 2016 17:31

Hej på er, hoppas allt är bra!

Jag vill haaa all god mat! Asså Poké bowl står nästan högst på min "att äta lista". Ser fruktansvärt gott ut. Som en skål med sushi typ, hur gott?!
Men högst på listan är nog lussebullar. Jag måste baka snart, är så redo att trycka i mig för resten av december.

Nu ska jag och "tjejgänget" (består av mamma, moster, bästa kusin och mormor haha) snart på musikal! Bullets over Broadway!
Lillasyster sminkade sig för hon ska på fest samtidigt. Vi provade hennes nya läppstift men jag vet inte vad jag tycker om det. Det var nästan orange-färgat men jag orkar inte ta bort det nu. Skrattade åt hennes kommentar dock:
"Det ser ut som man ätit korvstroganoff"
Hahah fint!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards