Direktlänk till inlägg 12 april 2016

Today I don't feel like doing anything

Av Andrea - 12 april 2016 18:27

Byggjobbarna är överallt:

Hej på er!
Den här veckan ger jag upp.
Jag har gått runt och sett ut såhär idag (-__-) Jag är trött på allt och alla på skolan just nu och måste ta en paus innan jag får ett utbrott. Vet inte vem som kommer få ta emot all ilska annars.


Känner mig sviken:

Tiden här ger ingenting. Jo okej, jag har en vardag och rutiner som ger mig en slags trygghet. Fast om två månader är det över. Men jag lär mig ingenting, inga ämnen ger mig någon viktig kunskap inför framtiden. Vi bara leker!
Jag går egentligen hit för att träffa klasskompisarna nu, men de kommer själva aldrig hit längre... Och jag får aldrig mina pengar som AF lovat mig. Jag sitter fast!
I slutet av veckan tänker jag jobba istället så att jag kan leva på fritiden igen.
Blir hur irriterad som helst på AF, fattar inte hur de tänker eftersom det här var deras idé? Har försökt nå min handläggare i flera dagar men hon ignorerar mig. Allt känns som ett skämt. Som hon lurat mig.


Från bildarkivet:
Ett kottdjur från idag...

Ett blivande kaninberg från idag...

Tjolahopp tjolahej, vem bryr sig om mej:

Känner att hjärncellerna dör och att jag kommer halka efter i skolan när jag pluggar på riktigt. 

Hur ska jag kunna plugga på universitetet om jag har suttit och gjort kottdjur i en hel termin innan det???

Diffusa tankar:
Jag vet inte hur jag ska tolka saker och ting ibland. Det som har "gått snett" (låter för dramatiskt) i mitt liv, Är det mitt eget fel eller har jag bara otur? Borde jag hoppa av kanske om allt har med skolan att göra?

Hej så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 14 juli 2017 19:25

  Det var ju bara ett måste att inleda med detta på min födelsedag. För ja, idag blir jag 22! *kastar konfetti*   Hej föresten! Idag har det bara bakats och bakats. Det har luktat konditori i hela huset men när mamma skalade en gurka, då l...

Av Andrea - 23 juni 2017 18:59


Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er just nu! Idag var jag och familjen i Vaxholm och strosade, vi åt brunch och fikade vid vattnet. Det här måste vara typ första gången det var fint väder på midsommar, det var strålande sol! Annars har de...

Av Andrea - 12 juni 2017 08:18

Hallå på er! Jag har blivit så bortskämd i helgen. I fredags var det SKOLAVSLUTNING, äntligen är det över!! På morgonen samlades klassen hemma hos en klasskompis för en champagnefrukost. Det var mysigt och vi hade den bästa stunden på hela året me...

Av Andrea - 4 juni 2017 10:03

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Igår var jag och Vicky inne på restaurangernas dag. Det var sjukt mycket folk överallt och Stockholms maraton var ivägen när vi kom upp från tunnelbanan. Fick gå ner igen och upp i andra utgången. Väl inne på fe...

Av Andrea - 30 maj 2017 11:25

Hej igen, hoppas allt är bra!Med mig är det bättre, dock har jag lyssnat på X antal mordfall sedan i söndags så att jag blivit vettskrämd för allt och alla. Verkar ha blivit mitt nya intresse...Mordpodden (lyssnat på allt) och sedan några stycken av ...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards