Alla inlägg den 24 april 2016

Av Andrea - 24 april 2016 08:09



Igår var vi på Trädgårdssmässan.

Och glassfestivalen.

Trädgårdsmässan var enorm men det fanns nästan ingenting på glassfestivalen, det var knappast en festival. Det var en tom kall källare och typ 5 olika glasstånd att välja mellan. Inget nytt eller intressant att upptäcka eller provsmaka. Dåligt. De kunde iallafall ha pyntat eller gjort det finare? Hängde en skylt i taket bara.

Sånnafall var det get gelaton som jag tyckte verkade jätte skum. Det har jag inte sett förut.

På hemvägen spöregnade och haglade det. Varför.

Vi åkte till Bromma Blocks för att titta lite i affärer och åt sushi till lunch.

Jag behövde en ny mascara så jag skrapade ihop mina slantar och köpte det. Råkade även köpa ett läppstift. Verkligen oplanerat.

Får panik när jag inte kan köpa vad jag vill utan skuldkänslor. Måtte mina pengar komma snart...

Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards