Alla inlägg under mars 2015

...

Av Andrea - 13 mars 2015 23:44

Så irriterad blir nästan ledsen.

Av Andrea - 13 mars 2015 14:09

Men jag blir så glad av den att det inte gör någonting. 

"We're going on a trip in our favorite rocket ship,
Zooming through the sky... Little Einsteins
Climb aboard, get ready to explore
There's so much to find, Little Einsteins.
We're going on a mission, start the countdown 5, 4, 3,2,1
Everyone to rocket, rev it up now RRRRRRRRRRRRRRR
We're going on a trip in our favorite rocket ship
Zooming through the sky, Little Einsteins
climb aboard, get ready to explore
There's so much to find, Little Einsteins
come On - Let's Go - Little Einsteins
We need you, Little Einsteins"

 

Aw, kommer ihåg när min lillasyster var liten och tittade på det här barnprogrammet. Dom lärde en om gamla tavlor och konstverk har jag för mig... Haha skumt egentligen. Glad Fredag Den 13:de! Mohah!

 

Av Andrea - 12 mars 2015 16:23

Typ så.
Känner bara för att sucka djupt och sådär.

Men vilket fint väder vi har fått. Varmt också faktiskt. Jag befaller er som är friska och krya att gå ut och njuta av solen! Läs en bok utomhus, cykla eller promenera m.m Nu är det vår!
Kram :)

Av Andrea - 10 mars 2015 17:03

Varför måste det göra så ont för? Har spänt till i överkäken och satt in den andra tandställningen i underkäken idag. Nu börjar det värka. Jag trodde att jag skulle svimma av obehag när hon slipade bort och tryckte på en ny kloss på en tand som jag har varit jätte öm i ett tag. Det var inte som att ögonen tårade sig av smärta mer åt "jag ser stjärnor" hållet. Uh äckligt!
Stod och stirrade på glassdisken inne på Hemmakväll efteråt. Det har kommit en med jordnötssmör! Asså åh! Jag älskar jordnötssmör. Jag måste ha den sen när jag vågar tugga igen som en normal människa.

Kan säga hejdå till allt sånt där och typ all mat. Aj.

Av Andrea - 9 mars 2015 20:07

Kattrackarn var hos veterinären idag IGEN men den här gången trodde vi faktiskt att tratten skulle tas av. Men Chaison fick sövas och sys (såret är mycket djupare och större än vad vi trodde... Tydligen har en katt bitit honom) och sedan fick han en ny tratt. Nutten! Han har varit så deppig. Suttit och stirrat på väggarna, varit tyst, gömt sig, gått ner ett kilo och skämts. Frustrerad är han också. För han har inte kunnat tvätta sig på flera dagar och det enda vi kan göra är att kamma honom. Då spinner han.

Min fula smutsgris! Han försöker verkligen haha. Ibland får han "tvätt-ryck". Då sitter han aggressivt och slickar i tratten men kommer inte åt någonstans.


 


Av Andrea - 5 mars 2015 15:30

Min stackars lilla beboo Chaison!
Pappa fick åka till veterinären för några timmar sedan då vi upptäckte att Chai hade världens böld vid ena örat. Vi märkte det bara för att han hade kliat sönder den. Det var blod och det rann var uuuuuh ASSÅ jag får gåshud och hela kroppen vrider sig. Äckligt! Usch och fy och blä och tvi! Mitt gamla uttryck.
Iallafall, pappa körde till veterinären med en gång så nu har Chaisen blivit nedsövd, fått nåt rör inopererat och en tratt så att han inte kan klia. Han ser rätt rolig ut. Plutten.

Han är helt borta, står bara och stirrar på väggen. Stackars liten...


Av Andrea - 4 mars 2015 17:53

"Dej-SAN!"

Haha... anime referens.

Jag har haft en dålig dag. Har haft spänningshuvudvärk sedan igår och jag känner mig dålig. Sen är jag sååå ARG på min lillasysters klass. Tar kraft.. Plus att det är en sådan där vecka igen. Är en degklump i soffan. Flottig, upplåst och finnig. Uuuuusch!
Men jag har beställt en bok! Yaaay!
Vill komma in i läsandet igen och bli uppslukad av en fantasi värld så man kommer bort från allt det här. Haha.
Hade!

Av Andrea - 3 mars 2015 20:30

Det var inte jag som började haha

Jag har faktiskt spänningshuvudvärk efter intensiva argument och en långtråkig dag och efter typ 4 bullar och några avsnitt av The walking dead.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards