Alla inlägg under mars 2015

Av Andrea - 21 mars 2015 22:43

Jag och Matilda lekte amerikanare eller liknande idag när vi var ensamma hemma. Det blev chips, Oreo milkshake, cheesecrackers och någon jordnöts sak. Hujedamig. Imorgon ska vi på lakritsmässa också. Min mage...

Av Andrea - 20 mars 2015 19:52

Heloj!  

Haha jag och mamma hade problem att kommunicera.

Orkar inte, måste varit nåt fel på Telia för jag kunde inte använda telefonen på hela dagen.

Sen åt vi bulgogi till middag!

Chai satt utan utan tratt när vi vaknade imorse föresten. Jätte nöjd var han. Dumbommen hade krafsat av sig den själv men jag tryckte på honom den igen. Han blev helt förstörd så nu slipper han den... Förhoppningsvis för alltid. Men han är så AGresiv så han kommer garanterat att bråka igen.

Hör bara hur han låter när syskon-grann-kattungarna kikade in genom dörrspringan. Så söta när dom kikade in båda två, piff och puff aktiga.

Av Andrea - 19 mars 2015 17:47

Hej och HÅ! Jag. Är. Helt. Slut. Har suttit och blinkat trött hela dagen känner jag. Ingen reaktionsförmåga alls. Fått ett knytnäveslag rakt på munnen, gnälligt på bråkstakar och gungat tvillingar i en timme innan det var dags att sluta för dagen. Imorgon blir det full fart igen.

Ärtsoppa och personalrum. Och vår hall där uppe. För det är dom bilderna jag har från idag!

Jätte fint.

Av Andrea - 18 mars 2015 15:49

Undrar faktiskt.

Uuh till mitt egentliga klagande. Jag sitter just nu och väntar på min äckliga buss som alltid är efterbliven. Fick inte sova heller, hade byggjobbare hemma kl 7 och imorgon börjar jag 8 och på fredag måste jag gå upp 4 uuh.

Av Andrea - 17 mars 2015 17:00

Pyttelitennuttigplutt! Aww mindre än ett ägg! Haha säkert bara jag som tycker sånt är kul.

Av Andrea - 16 mars 2015 18:50

Det blev ingen dator idag, får nog ta det imorgon istället. Usch har ni sett Gone girl? Såg typ från mitten till slutet igårkväll. Äcklig! Och så slutar den ännu äckligare! Wäh!

Terry Pratchett för han har lite gulliga citat.

Av Andrea - 15 mars 2015 20:02

Idag firades Linnea på 20 årsdagen. Blev en heldag med kalas hemma hos henne och en massa mat. Kände mig oartig som inte kunde äta men efterrätten var chokladmousse! Perfekt för mig haha. Min present var ett svart album och jag hoppas att det är någorlunda likt en scrapbook. Skulle vilja ha en själv! Fast först en dator. Imorgon ska jag och pappa kolla efter en. Håller på att sparar ihop till en nämligen.

Haha hysteriskt.

Av Andrea - 14 mars 2015 15:47

Hejsan! idag har jag stigit utanför huset för första gången på flera dagar. Yeey.
Jag har varit ute och sedan var jag lite kort i stan (virrade runt i Karlberg först) för att leta efter en present.
Hade min fredag den 13 pinsamhet idag istället. Hade nästan ner den där kort-apparaten i golvet när jag skulle gå från kassan också. Kände att jag stötte till något när jag vände mig om för att gå, så jag vred på huvudet och hann precis se kassörskan kasta sig över bänken och få tag på den i sladden. Haha. Vad skulle jag ha gjort om den gått sönder?

Dagens låt som jag egentligen fick i huvudet efter Lets dance igårkväll men som fortfarande sitter kvar. Lite nostalgi fick jag!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards