Alla inlägg under juni 2013

Av Andrea - 5 juni 2013 08:23

Omg! XD vi har jobbat jätte mycket med bildanalyser om könsroller och reklamer m.m Det är helt sjukt egentligen! Gå in på 33 anledningar så känner man hur irriterad man blir :P Finns människor som är riiiktigt korkade...Har pinsamt nog inte riktigt förstått feminism innan jag såg dom bilderna och hade de här lektionerna :S
Haha och så skickade vicky denna! XD så fult! Hemskt hur samhället håller på egentligen.

Av Andrea - 4 juni 2013 18:51

Haha vilken random dag! Missade svenskan för att jag inte mådde så bra, antar att det är all stress och sådär. Sen hade jag bildhistoria prov som inte gick så bra för jag hade glömt papprena i skolan när jag skulle plugga... Typiskt. Sen vare matte prov igen och jag har iingeen aning om hur det gick, hoppas på D!! Men blir kanske precis E... Määäh godkänt iaf. Förhoppningsvis.
Så skyndade jag iväg till jobbet och gjorde badbomber :) det var kul! Fick ett skrattanfall, och det var inte ens kul. När jag plockade upp en av bollarna smulades den sönder... Jag satt på golvet och kippade luft, höll på att dö och fick mag abs. Jag vet inte varför det var så komiskt, det var bara hysteriskt antar jag x)) och fick höra från min kompis om skolgården dom bygger utanför vår skola, hur mycket den kosta och sen att barnen kanske ska flytta och inte va där. Dog igen...

Nu sitter jag och spelar sönder låten Red med Taylor Swift :)
Imorgon vill jag gå och se student utspringet, hoppas på fint väder!
Hej då^^

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards