Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Andrea - 5 juni 2013 22:06

Som rubriken löd, idag har jag skrattat mycket för det var en glad dag idag^^ Såg på min första student! Sol, ljumma vindar, tjoande ungdommar, trummande och tutande^^ Alla var så lyckliga och glada och det var så fint väder, känslan smittade av sig!
Vi mååste ha det lika fint när vi går ut!! Punkt.
Såg flera stycken jag kände igen från gamla tider :D och sen bild 3:orna, blir lite tårögd! Inser att jag kommer sakna dom fast jag aldrig sett dom. Vet inte vilka de är eller ens vad de heter! Vet bara att jag inte vill vara äldst på skolan, haha åldersnåjja och inte ens 18 år... Men de har alltid varit där i bakgrunden och gjort så sjukt fina saker så jag nästan önskar jag hade hunnit lära känna iallafall någon av dem!
Sedan spelades hög musik och jag fick mer lyckokänsla när kobojsarnas "Vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra" spelades och alla började hoppa och dansa på lastbilarna. Jag hade klänning på mig idag också. Det kändes härligt men ovant på samma gång x) jag gillar inte att ha klänning men äälskar klänningar, om det går ihop. Logik vad är det? X)
Och vi hade lyckats att inte bli nedprutade med champagne när flaken åkte iväg men såklart trampade jag på en ölburk som hamnat på marken på vägen tillbaka. Den fick panik och sprutade öl åt alla håll och kanter upp på mina ben, blä! Mindre kul men det gjorde inte så mycket haha x)
Kraaam<333

Av Andrea - 5 juni 2013 08:23

Omg! XD vi har jobbat jätte mycket med bildanalyser om könsroller och reklamer m.m Det är helt sjukt egentligen! Gå in på 33 anledningar så känner man hur irriterad man blir :P Finns människor som är riiiktigt korkade...Har pinsamt nog inte riktigt förstått feminism innan jag såg dom bilderna och hade de här lektionerna :S
Haha och så skickade vicky denna! XD så fult! Hemskt hur samhället håller på egentligen.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards