Alla inlägg under juni 2013

Av Andrea - 18 juni 2013 11:51

Hallu!
I have nothing to dooo, LET'S play sims då...

*Omnomnom*

Det här blev ett riktigt onödigt inlägg haha meeen känns som jag har glömt bort vad man ska göra på sommarlov. Har tråkigt och är stressad för att jag inte kan lära mig vika lådor!! Får panik!! (Makes no sense höhöhö)
Solong nu ska jag äta köttfärsås!

Av Andrea - 17 juni 2013 13:41

Igår hade jag en mysig dag på Ulriksdal med familjen igen :) brunchade med en mozzarella macka som kändes fräsch! God frukost :D

Jag och Tildis delade på den tårtan med rosa fluff x) omnomnom! Ska testa baka om jag kan! Kan inte vara så svårt. KLADDKAKA med hallonmousse!
Sedan hittade vi en gunga, jag vågade faktiskt gunga trots höjden och min skräck för ilningar i magen xP Mådde lite illa efteråt hemskt nog, börjar bli gammal :( haha

Matilda upp och ner, gungan är över en sluttning så man är högt uppe i luften! Syns inte på bilderna tycker jag. Om man skulle hoppa så skulle man nog bryta några ben...

Mysig dag helt enkelt :) Skulle vilja gå tillbaka och fota gungan med en riktig kamera och finare kläder någon gång x) skulle kunna bli jätte fina bilder!

Kram så länge^^

Av Andrea - 16 juni 2013 10:17

Hej!
Gårdagen tillbringade familjen i stan för Matilda har längtat efter grönan.
Kvällen tillbringades hos Kajsa med utomhus mys och tända ljus. Och det var mysigt... Tills vi upptäckte alla spindlar. XD hahaha! Så vi flyttade in istället och hade sagostund x) Mysigt, spännande men LÄSKIGT. Jag och Sophie fick gå hem i mörkret genom "skog" med obehagliga skräckfilms känslor haha! Halv 2 på natten :P

Idag har jag inget inplanterat än så länge. Vill mest slappa fast skulle behöva träna av nåt slag! Sitter bara inne med tha internet utan att röra på mig alls. Mamma blir vansinnig xD hehehe! Ska sola lite iallafall så jag inte blir en deppig potatis.
Herrå! :)

Av Andrea - 14 juni 2013 18:36

Hej sommarlov! Lite ångest! Är det nåt fel?? Men det är det SISTA sååå aa... Haha.
Hej iallafall x)
Idag hade jag skolavslutning. Blev musikklassens fina uppträdande och torra skämt av programledaren som vanligt x) Roligt med traditioner! (Bilderna ser läskiga ut)
Sen blev det jordgubbstårta, jääätte fin jag vet HAHA, men god var den ändå!
Skrattat åt sims, roliga kick sms och reklamfilmen "Old Spice" några gånger. Nu gör mamma middag och sen ska kanske jag se skräckfilm med pappa. Kommer dö om han väljer nån han tycker är läskig!
Ha det bra^^

Av Andrea - 12 juni 2013 23:35

Hajhaj! Idag har vi knappt haft någon skola. Vi fick bara reda på ett bildhistorie provs resultat och jag fick tydligen C! Fick typ E minus förra gången så det kändes ändå bra höhö...
Sen åkte den vanliga trion ner till jakan och jag köpte 2 "chips" påsar (cheddarost popcorn och typ macaroni skruvar) till Sigrids grillknytis. Blev en massa gott grillat och snacks i stoora mängder! Åt mig svettig haha, var tvungen att gå och skvätta vatten i ansiktet och i håret! Värsta matkoman jag har haft på riktigt!
Och så kollade vi skräckfilmer, jag äter när jag blir nervös... Så aa jag mår inte så bra nu haha ska borsta tänderna nooogaa!
Hemma igen och jag fick knappt tag i mamma för jag hade glömt nycklarna. Chai höll på att skrämma livet av mig när han hoppade upp i köksfönstret precis där jag stod. Vit katt innanför svarta fönstren, på kvällen, ensam plus en massa skräckfilms trams i hjärnan... Ingen rolig kombination x)) men han var den enda som märkte mig så blir lite rörd. Haha. Tillslut svarade mamma och kom ner så nu ligger jag här i soffan med chaise bajse som gosar mot mina fötter.
Ibland kan man intala sig att han älskar en x)
Meeen det var allt för idag så godnatt!<3

Av Andrea - 8 juni 2013 18:10

Hej lördags läsare :P Idag är det lite av en "jobbig känsla i magen och lite depp" dag för mig. Så jag har inte orkat göra något annat en att slappa, tittat på en anime serie och sett lite av prinsessan Madeleines bröllop. Sen har jag skrattat åt en video på FB några gånger och ätit mig propp mätt på grillat kött och rabarberpaj. Smakat dyrt vin som pappa ville, och druckit god smultron cider :) (Alkohol fri)
Ha det bra!

Av Andrea - 6 juni 2013 23:39

Halluuu! Härlig nationaldag i stan med tha family and I. Varmt som attans och folkhav. Mat överallt och så lite shopping :) Fick med mig ett par raffe shorts (ja hej och tack pappa) och en tröja från Hollister som jag inte orkade prova där. (Dom hade sänkt musiken lite tyckte jag) Hoppas den sitter bra heh... Tyckte den såg skön ut, annars är jag inte så förtjust i Hollister längre. Har också varit nära på att svimma av i en av deras affärer en gång!

Just nu är min lilla bebis ute på rymmen! Chaisi chaisi var är du? Jag hoppas han kommer hem snart för vi börjar bli lite oroliga. Han är inte så smart. En liten gnällig mes som man nästan kan kasta och bära på som man vill! För snäll helt enkelt så det värsta är om han e kattnappad :/ En fin raskatt på 7000, bara ett år gammal... Utan sitt halsband, som låg uppknäppt på asfalten... Om han hittar hem igen så är jag skyldig honom en enorm ursäkt för att jag alltid kallar honom korkad och feg :P lilla bubben!

Hej då! Enjoya bilderna på maaateen!

Av Andrea - 5 juni 2013 22:06

Som rubriken löd, idag har jag skrattat mycket för det var en glad dag idag^^ Såg på min första student! Sol, ljumma vindar, tjoande ungdommar, trummande och tutande^^ Alla var så lyckliga och glada och det var så fint väder, känslan smittade av sig!
Vi mååste ha det lika fint när vi går ut!! Punkt.
Såg flera stycken jag kände igen från gamla tider :D och sen bild 3:orna, blir lite tårögd! Inser att jag kommer sakna dom fast jag aldrig sett dom. Vet inte vilka de är eller ens vad de heter! Vet bara att jag inte vill vara äldst på skolan, haha åldersnåjja och inte ens 18 år... Men de har alltid varit där i bakgrunden och gjort så sjukt fina saker så jag nästan önskar jag hade hunnit lära känna iallafall någon av dem!
Sedan spelades hög musik och jag fick mer lyckokänsla när kobojsarnas "Vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra" spelades och alla började hoppa och dansa på lastbilarna. Jag hade klänning på mig idag också. Det kändes härligt men ovant på samma gång x) jag gillar inte att ha klänning men äälskar klänningar, om det går ihop. Logik vad är det? X)
Och vi hade lyckats att inte bli nedprutade med champagne när flaken åkte iväg men såklart trampade jag på en ölburk som hamnat på marken på vägen tillbaka. Den fick panik och sprutade öl åt alla håll och kanter upp på mina ben, blä! Mindre kul men det gjorde inte så mycket haha x)
Kraaam<333

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards