Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Andrea - 11 juni 2015 22:33

Jag åkte in till stan idag för att leta en sista gång. Vicky hakade även på spontant. Det var en rolig marknads grej utanför Kulturhuset. Kändes som att vi redan var utomlands! 

Efter några misslyckade "köp" eller "icke fynd" lämnade jag tillbaka ett av träningsplaggen jag köpte förra veckan. Hittade en lång kjol istället för samma pris. Jag har verkligen velat ha en. Synd bara för den var svart... Men vad tusan. Finns ingen annan färg (alla har fula mönster??) som känns okej. Jag får leka gothare denna sommar, känns som alla mina sommarkläder är svarta haha.
På vägen hem vid tåget träffade jag min moster så jag fick skjuts hem. Yey!

Mysko! Skulle ni våga prova kängruburgare? Eller krokodil kanske!

När jag kom hem blev det sallad och Robinson final. Jag vet inte vad jag tycker än, lite meh, men jag är väl nöjd över vinnarna för Dan's skull mest. Värdiga vinnare är de som vinner. Typ?
Är mest sorgsen för att det är över! Tänker inte gå runt och sura iallafall haha. Good Game!

Mamma ville prova wasabi-chips. Såg giftiga ut! Alldeles gröna.


Av Andrea - 11 juni 2015 07:49

Ursäkta mig, jag glömmer bort bloggen ibland! Så hej!
Igår var jag och spände tandställningen igen med tjockaste tråden. Ousch. Petade i mig några pannkakor efteråt. Har inte ätit ännu idag men jag lär vara rätt öm.

Idag måste jag försöka få tag på lite grejer. Ska försöka komma iväg så fort som möjligt. Jag har skrivit listor om vad jag ska packa och köpa. Åker om 4 dagar! Hysteriskt.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards