Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Andrea - 6 juni 2015 23:05

Jag och familjen var på restaurangens(ernas?) dag på nationaldagen idag!
Alltså alla människor är så fina inne i stan. Och dom som inte är fina har jätte snygga kläder så dom blir fina iallafall. Haha okej jag har ätit för mycket socker.
Det var en riktigt mysig kväll!

Jag valde dumplings. Måste bara komma ihåg att jag ska ta vegetariska nästa gång. För det var så mycket godare.

Sedan smakade jag "salt karamell" inne på en jätte fin glassbar. Riktigt god.

Av Andrea - 6 juni 2015 08:30

Jag var avundsjuk på alla som tog studenten igår. Alltså det var för exakt ett år sedan man själv tog studenten då och det var nog den lyckligaste dagen i mitt liv. Att det redan har försvunnit så mycket tid. Har inte hänt något fast ändå har det det. Men inga bra saker direkt känns det som.

Haha äckliga fiskmåsar. De är värre än duvor! Speciellt fiskmåsarna i England, dom var gigantiska.

Men om 9 dagar väntar en bra sak. Mallorca! Det är tydligen rekord hetta där just nu så vi lär få en chock. Kommer smörja in mig som en tok. "Sola är inte attraktivt!" Som en läkare sa till pappa i förrgår. Iförsig bränner han alltid sönder sig med flit så det finns väl en viss skillnad.

Jag känner mig redan stressad inför vad jag ska packa. Igår fick jag ändå tag i lite kläder men har fortfarande massor jag måste ha med mig!
Får minnesbild av mig själv vid rullbandet för två år sedan. Jag slet av min resväska med en sådan kraft att jag svingade den i luften ett halvt varv så att människorna bredvid hoppade åt sidan. När jag stötte i den i marken blev det en chock för armarna och jag föll jag rakt över den. Tjohej! Klumpeduns.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards