Alla inlägg under december 2014

Av Andrea - 14 december 2014 19:58

Äntligen har febern gått ner. Hoppas att det inte är pågrund av alvedonen bara. Har legat i feberfrossa hela dygnet i stort sätt. Snuddat vid 40 grader usch. Men nu är jag nere på 37 igen och kan underhålla mig med telefonen och äta lite igen.

Lillasyster gjorde god guacamole.

Av Andrea - 13 december 2014 17:44

Mamma fick åka till sjukhuset idag för hon har fått nåt konstigt virus i ögat. Men det var inget farligt och kommer gå över, tur.
Medan gick resten av familjen lite i stan men jag kände mig hängig så det blev rätt kort. Vi åkte hem igen och kollade på film istället, mysigt ändå.
Nu bakas det kola men jag sitter och slösar snytpapper istället. Uuh jag hade väntat mig det här eftersom varje medlem i min familj redan har varit sjuka... Till och med Chai... Och jag jobbar med barn... men usch jag trodde faktiskt jag skulle slippa.

Av Andrea - 12 december 2014 14:32

Jag vill lyckas spara ihop till en Wacom cintiq. Men dom är rääätt så dyra...

Sanningen är inte rolig.

Jag vill ha något gott att äta. Det här blir nog den sista helgen då jag kan äta vad som helst. På tisdag ska jag dra ut två tänder, jag kommer ha gluggar över jul och nyår. Den 8 januari drar jag ut två tänder till. Jag kommer ha fyra gluggar fram till den 14 då jag sätter in själva tandställningen.
Hehe jag måste äta allt jag kan innan tisdag känner jag. Typ julgodis...

Av Andrea - 11 december 2014 19:08

Jag parkerar alltid jätte snett men alltid innanför linjen. På andra sidan är det jätte mycket plats haha.

Nu drar jag ett sträck över denna dag. Tack! Blodsprängda svulna ögon och jätte trött. Tur att barnen gillade mig iallafall. Och att jag träffade Vicky några gånger i matsalen haha.

Förmodligen kommer jag att ta ledigt imorgon... Men det verkar vara ett riktigt känsligt ämne här hemma. Eller DET ÄR. Kort sammanfattning av den här dagen skickade jag som ett sms den 3dje december. Så sjukt för det stämmer verkligen.

Av Andrea - 10 december 2014 20:33

Trött och har ont överallt. Åt middag på pizza hut med mamma och Tildis. Och nu kollar jag på Nobelmiddagen. Så fina klänningar.

Av Andrea - 9 december 2014 16:42

Kollade på Historieätarna och det var 80-tals tema.

Jösses kommer ni ihåg de där dåliga humorgrupperna på Facebook?
Först var det något torrt skämt som "Hej jag gillar tårta... Så gör man inte det." och sen en massa :P gubbar efter.

Hittade några som kanske får er att minnas:

Av Andrea - 8 december 2014 20:01

But the very next day you gaaave it awaaaay..!

Av Andrea - 6 december 2014 21:40

Bakade pepparkakor hos mormor idag med alla barnen. Vilka konstverk xD

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards