Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Andrea - 2 oktober 2014 11:17

Nu är det höst! Har lust att köpa strumpbyxor och kjolar (och stora stickade tröjor!) men jag använder aldrig kjol...
Någon dag om det är "varmt" och fint vill jag ut och fota. Blir inspirerad av naturen på hösten, synd bara att jag är så lat haha och frusen. Jag blir alltid så taggad på halloween också! Har precis läst ut andra delen av Harry Potter och är inne på 3:dje. Att jag inte har läst dem förens nu! Och så har jag sett två häxfilmer. Alldeles nyss såg jag Hocus Pocus och igår en film med bl.a Cher i (haha visste inte om det) som hette The witches of Eastwick.

Bakade en KLADDKAKA men vi hade varken kakao eller choklad hemma när jag var halvvägs... Jag måste lära mig kolla upp allt innan. Men så hittade jag en burk Nutella istället. Så jaa kakan smakar gott, men det blev bara smet typ med en hård hinna över??

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards