Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Andrea - 15 augusti 2016 17:37

Heej!
Jag har gjort mig själv i Bitmoji appen...

Idag var vi och hämtade hem Chai. Men innan det gick vi i butiker och tog en fika. Såg massa fina kläder som jag gärna skulle köpa med mig om jag kunnat... Höstkläder är bäst.

Aja får bli en annan gång.

Såg många småfåglar bada under en promenad och det var så gulligt. De var ganska orädda, jag fick lust att fånga dem. Hehe.
Juste igårkväll såg vi bebiskaniner inne i stan också. Sötaa!

Tillbaka till Chai. Han blev jätte glad när vi kom och var helt hypad. Hemma sprang han runt överallt och strök sig hysteriskt. Han skrek sig hes under hela bilresan också stackaren för då var han arg. Men nu har han lagt sig ner i soffan och verkar börja koppla av haha. Undrar vad som händer i hans hjärna. Plutten!

Av Andrea - 15 augusti 2016 01:01

Hej!
Mormor var här idag och vi bjöd på rosé från Frankrike och lunch. Har lärt mig hur ett torrt vin smakar nu tror jag. Är mer för torra viner än mustiga, haha så långt kan jag med vinkunskaperna.
Sedan visade vi mormor bilder och videos från vår resa.

På kvällen åkte jag och Vicky in till biografen och såg Lights out. Den var helt okej och det var särskillt roligt att se en skräckis med typ 500 pers. En bra söndagkväll helt enkelt.

Alltså det kommer jätte mycket filmer på bio snart som verkar bra och jag vill se allt. Kommer bli pank.

När jag kom hem satt nästan resten av halva släkten där och kollade på bildspel från vår resa. Så jag fick se alla videosarna igen med lite chips till det.
När det bara var familjen igen såg vi You again då den gick på tv. Den är rolig och har ett bra budskap ändå.

Så det blev en myskväll på en myskväll kändes det som. Helt okej tycker jag!
Godnatt!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards