Alla inlägg under augusti 2015

Av Andrea - 12 augusti 2015 12:37

Jag fortsätter att ha en paus här. Kommer tillbaka när jag har något att skriva om!
Men se så fint de gjort vid vägen. Känner att jag måste gå dit och fota ordentligt.

Lilla Chai är hemma igen från Jamaica (hans "rum" hette så där vi lämnade honom) och grannkatten kom genast hit och luktade på hans transportbur. Luktar säkert intressant efter 3 veckor på katthem.

Av Andrea - 1 augusti 2015 12:00

Godmorgon eller goddag!
Usch vad jag sov dåligt inatt. Jag drömde en mardröm om min vänstra arm. Drömde att det brände och stack i den för jag hade fått utslag men när jag skulle kolla hur det såg ut hade alla porerna typ svullnat upp och sprängts så att det rann blod. Och jag kunde inte åka in akut för det var sommarstängt... Jobbigt.

Till något mer glädjefyllt. Igår kom familjen hem igen tidigt på morgonen. Har inte sett dem på två veckor så jag överraskade dem med att städa huset. Skurade badkaret till och med. De var så bruna men deras resa hade varit hysterisk. Värre än Indien sa de! Asså Gud kan inte ens föreställa mig hur kaos det måste ha varit då...haha jag är glad att jag slapp det. Men när de väl var framme där de skulle vara så hade allt varit perfekt. Tur det!
Vi åt en stor frukost tillsammans, sedan visade de alla nya saker och bilder. De berättade hur det varit och sedan åt vi grillat till middag. Så gott, har verkligen längtat efter kött! Jag har tydligen gått ner i vikt tycker mamma så nu ska jag gödas.
I nuläget packas det inför nästa "resa". Imorgonbitti åker vi till Gotland allihop så jag antar att min uppdatering här kommer fortsätta att vara sämst. Vi får helt enkelt se om Wi-fit är bra i stugan och om det händer roliga saker haha.
Ciao!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards