Alla inlägg under november 2014

Av Andrea - 18 november 2014 22:06

Är deppig så försöker roa mig med lite 9gag (fast det får en mest att bli irriterad för det känns som alla bara bråkar om feminism helatiden??) och youtube. Youtube är bäst.
Imorgon blir det coaching igen... Eller..? Hm.. Får se hur det blir... *Dunt dunt duun* Okej blöh.
Längtar till torsdag istället för då ska jag till tandregleringen och jag hoppas att de sätter in tandställningen med en gång. Troligtvis inte, men man kan väl drömma. Haha.
Och nästa tisdag ska jag få komma på en arbetsintervju, tjohej tjoho.

Av Andrea - 17 november 2014 17:18

Eller lussekatter som mormor säger haha. Det bakade vi idag.

Av Andrea - 16 november 2014 20:58

Gårdagens glass, för jag hade aldrig smakat såndär frozen-yoghurt-självplock-grejs. Ta aldrig gummibjörnarna säger jag bara! Haha.

Tidigare idag gick jag, mamma, Matilda och gamla vänner en lång promenad till ett litet café. Hemvägen blev läskig. Skogen var kolsvart. Uuuh kan komma anfallande vildsvinshorder och Gud vet vad i våran skog, skojar inte. Haha men det var det roligaste från idag.
Nu är jag på ledsen humör och vill helst bara lyssna på hög musik och äta jumbomajs. Höh hejdå!

Av Andrea - 15 november 2014 12:23

Mamma ville testa karamelliserade popcorn som fredagsmys. Men vi brände karamellen. Så det smakade... Tja bränt. Haha fick kasta allt.

Av Andrea - 13 november 2014 20:58

Hänt idag: Jobbcoachen visade en video på hur man kan göra sina ansökningar unika. Skulle du våga vara unik? Beror på vilket jobb man söker svarade vi på det...

http://vimeo.com/m/57227879


Men som sagt, sitter och kluddrar som en galning i mitt block igen, och det har jag knappt gjort sen nästan ett år tillbaka! Blir inspirerad av youtube klipp och musik. Bl.a Taylor Swifts nya låtar och Gorillaz "Feel Good inc"... Jag har ingen genre på min musiksmak. Kan lyssna på allt från hård rock till opera till techno till country osv haha.


Annars spelar jag sönder den här i nuläget: 

Av Andrea - 12 november 2014 18:28

Bild från lagerhaus.

Uh köpte den här äckliga läsken som jag för övrigt smakade på hälsomässan. Får stressattack av allt koffein så tänker aldrig dricka den igen. En burk är som två koppar kaffe... "Nyttig" jovisst.
Men det stora problemet är: Hur ska jag göra burken till mig?? Det är min läxa till imorgon. Vad får man om man köper mig. Hur marknadsför man sig själv som en burk?

Av Andrea - 9 november 2014 18:02

Redan kl 9 imorse åkte vi till hälsomässan och vi var där ett bra tag. Provsmakade ett antal olika proteinbars och vitamindrycker.

Läskiga blodproppen som kom från blodbussen och delade ut hallon & lakrits karameller.

Och hallå någon har härmat min barnbok!?

Sen gick vi över till matmässan. Där var det lite härligare stämning, haha vinprovning för 20+, och det fanns godis och mat. Jag gillade den avdelningen mycket mer. Mycket godare mat.
Under tiden jag var på hälsomässan var Vicky på matmässan och sedan bytte vi, så vi gick parallellt genom allt och skickade bilder emellanåt haha. Så några bilder är hennes xP

Av Andrea - 7 november 2014 23:29

Idag har jag underhållit mig med Tim Burton och Kung fu panda. Fick faktiskt lite julkänsla efter Nightmare before Christmas. Nu när det har varit en sådan lång och varm sommar så kanske jag blir mer jul glad än i vanligt haha. Men tänker inte börja lyssna på jul musik än! NEJ. Då tappar jag lusten med en gång.

Dagens flum som ingen kommer förstå. Oooch gårdagens kan man säga... Haha.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards