Alla inlägg under september 2013

Av Andrea - 15 september 2013 21:04

Igår :)

Av Andrea - 13 september 2013 22:42

Hej hej lång dag. Kom hem från skolan vid 5 (en fredag liksom!!) och började ändå vid 8.

-Började dagen med en stressig morgon som innebar 0 frukost.
-På psykologin fick vi lära oss en hel del konstiga saker man inte vet hur eller varför man ska tolka dem.
-Jag och Linnea stress jobbade på cats-projektet i datasalen with no klocka. (Vicky hade inte heller ätit frukost på morgonen.)
-Vi missar lunchen!!
-Vi har 2 bildlektioner efter varandra utan rast till klockan 2... Lunchen och cafeterian har stängt!
-Första lektionen innebar typ en 200 kg tung lerklump som man ska kasta i marken, knäböja sig ner, plocka upp repeat. Svett och no energy i kroppen, kan ni tänka er.
-Andra lektionen var hat akvarellerna. Jag räknade bara minuterna tills vi skulle sluta.
-Vi hade en halvtimmes rast innan musikallektionen började efter det.
-Jag och Vicky for ner till jakan, kastade ner godis och subway mackor i väskorna och for tillbaka.
-Sedan åt vi under lektionen och såklart ska jag redovisa först. Macka mellan tänderna inför en lite viktigare teatersnubbe som ska bedöma våra idéer. Känner en arg LÅT MIG ÄTA störning rusha genom kroppen.
-Vi slutar, jag tar nästan en tripp till Vällingby.
-Jag kommer hem. Mamma berättar en sorglig nyhet som gjorde lite ont i hjärtat mitt.
-Jag bakar klart alla kakor till Matildas födelsedag. Frossar för jag har faktiskt gjort dubbla satser.

Ofrivillig fasta. Det var huvudpunkten denna dag. Huuu.

Hej

Av Andrea - 10 september 2013 22:32

Min långa dag i korta drag.

Av Andrea - 8 september 2013 22:40

Har spelat sönder Legenden i någon vecka nu... Pappa får flipp x)) Och fortfarande Det kommer aldrig va över för mig. Har inte tröttnat ännu men gaaah min stackars hjärna. Varför gör jag alltid såhär?? Samtidigt har jag FUCKING ALBATRAOZ dun dun dundun dun i huvudet på ständig repeat...

Jag har en låda med sparade gamla teckningar som jag samlat på mig genom åren... Tittade igenom den idag och Gud vad jag får nostalgi och ont i magen av skratt av mina konstiga fantasier, skrivkunskaper och rit-talanger! x'D de flesta är baserade på gamla fantasi lekar och minnen. Tog bilder de mest hysteriska (pyttesmått och fullklottrat över 4 st A4 pappren herre) och det är nog bara jag och de som varit med (interna saker mest) som tycker det är kul x)) Hahaha mina spöken! Och ursäkta suddigheten osv:

AHAHA hade helt glömt... Julia snälla se det här x'D


Mm vad käkade man egentligen förr hahaha har abs nu godnatt.

Av Andrea - 7 september 2013 15:51

Making snickers- makingmaking snickers- mäjkiiiin sniiickääääs!



Av Andrea - 7 september 2013 00:27

Mat mat mat haha och visst var jag kreativ med colan x) Ska man ha nåt så får man göra det själv!
Man får ju typ allvarliga ilandsproblem problem varje gång man ska köpa en vanlig cola och det står namn på alla och så har dom inte ens egna namn och man vill inte köpa en med nån Daniel eller Johanna för att man inte känner nån Hannes eller Karin...
Personligen blev det en Andreas för det var det närmsta jag kom xP

Firade Kajsa idag :) Bilden på efterrätten gör sig ingen rättvisa eller hur man säger xP super gooood måste göras nån mer gång!! Haha och tallriken hänger typ utanför märker jag nu o_o* Tja jag har inte varit på topp idag (eller vecka) direkt kan man ju säga.

Godnatt små apor!

Av Andrea - 5 september 2013 18:51

Omnomnom egen odlade vindruvorna!

Av Andrea - 3 september 2013 19:04

Halloj lång lång dag trött nu byeee!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards